1987 

Založení Nalsani S.A.

1. prosince 1987 koupil tehdy osmadvacetiletý Yonatan Bursztyn zachovalou továrnu na zpracování kůže. Jeho snem bylo vybudovat vlastní podnik, který by přispěl k rozvoji země a stal by se i světoznámou značkou na trhu.

     1987 1987-i

 

1988 

První krůčky

Po boku 38 zaměstnanců původní továrny se Yonatan Bursztyn začal učit pracovat s materiály a dodavateli, navštívil i několik veletrhů módy včetně Mipel fair – veltrhu, který se konal v roce 1988 v Miláně. Tamní inspirace mu pomohla najít směr, kterým se vydal i do budoucna. Bude vyrábět látkové batohy, které mu umožní spojit barvy s designem a funkčními prvky.

 

Značka, která něco vydrží

Po návratu z Milána spatřily světlo světa první prototypy batohů, kterým ale chyběla značka, která by zanechala nesmazatelnou stopu. Bursztyn se snažil vybrat jméno, které by bylo možné snadno vyslovovat v různých jazycích, a které by se zároveň dobře pamatovalo. Jelikož byl velkým fanouškem rockové skupiny Toto, rozhodl se název kapely upravit podle sebe a použít jako jméno značky.

 

1989

První prodejna

Na každém produktu byla uvedena adresa výrobce, na kterou se ale čím dál častěji vydávali první zákazníci. I proto se Y. Bursztyn rozhodl otevřít svůj první obchod právě v prostorách své továrny. Tímto způsobem tedy došlo k založení podnikové prodejny na konci roku 1989.

 

1990

První kolekce oděvů

První módní přehlídka oblečení značky Totto se konala v listopadu 1990 v Bogotě. Neformální, spíše sportovní vzhled oděvů si oblíbili nejen dospělí, ale i dospívající mládež.

1990

 

1991

První kolekce Walt Disney

Vydání první licenční kolekce batohů a tašek na obědy pro děti se stalo dalším mezníkem v historii značky Totto. Oblíbené postavičky z dílny Walta Disneyho tak pomohly proniknout značce více do povědomí a „otevřely dveře“ novým odběratelům a možnostem spolupráce.

1991

 

1993

První kampaň

Kampaní nazvanou Totto withstands all (Totto zvládne úplně všechno) se podařilo značku více zviditelnit. Batohy a tašky Totto svou kvalitou a odolností zaujaly širokou veřejnost.

1993

 

1995

Kolekce Afrika

Jednou z nejúspěšnějších kolekcí batohů Totto v dějinách společnosti se stala ta s názvem Afrika. Výrobky z této unikátní kolekce byly charakteristické nejen speciálními materiály, ale i jedinečným vzhledem. Právě díky originálnímu designu se značka Totto proslavila.

1995

 

1996

Sponzorství

V 90. letech zahájila značka Totto spolupráci s nadějnými kolumbijskými sportovci. Díky sponzoringu a úspěšným kampaním se podařilo nejen rozšířit zájem o sport mezi veřejností, ale pro mnoho mladých atletů to znamenalo průlom v možnostech dosáhnout velkých úspěchů. V roce 1996 vsadila značka Totto na tehdejšího začínajícího automobilového závodníka – oficiální tváří značky se tak stal Juan Pablo Montoy.

1996

 

1997

Ochrana národních parků

V roce 1997 přispěla značka Totto k ochraně přírody. Po podepsání dohody s Ministerstvem životního prostředí darovala veřejnosti pojízdnou jednotku, jejímž cílem bylo navštívit celou řadou měst v Kolumbii a prostřednictvím  seminářů a besed realizovaných s pomocí základních, středních i vysokých škol, vzdělávat, šířit povědomí a snahu chránit přírodu v národních parcích země.

1997

 

2001

Expedice na Mount Everest

Značka Totto sponzorovala první kolumbijskou výpravu na nejvýše položené místo světa – Mount Everest.

2001

 

2002

Nové logo

Vtisknout výrobkům Totto „lidštější“ rozměr, tj. dát jim srdce a duši, se povedlo i díky novému logu, které ztělesňuje dvě postavičky držící se za ramena – symbol bezmezného přátelství.

2002

 

2003

GPTW ocenění

Společnost Totto byla vyhlášena jednou z nejlepších kolumbijských společností, které se snaží rozvíjet zemi.

2003

 

2004

Totto a sport

Značka Totto se stala partnerem a oficiálním sponzorem kolumbijských sportovců na XXVIII. letních olympijských hrách v Athénách. Od té doby přetrvává pouto mezi značkou Totto a nejlepšími národními sportovci.

2004-i

 

Certifikát kvality

Po dvou letech plných příprav a plnění daných požadavků obdržela značka Totto certifikát ISO 9001 – Quality Management Certificate, který umožnil nejen vyšší efektivitu či konkurenceschopnost, ale i lepší aplikaci klíčových metod do firemních procesů.

2004-ii

 

2009

Na cestě do Evropy

Otevření prvního kamenného obchodu v nákupním centru Parque Sur ve Španělsku znamenalo pro Totto oficiální vstup na evropský trh. Tento obchod je zároveň druhým největším obchodem Totto na světě.

2009

 

2012

Za úspěchy na LOH 2012

Olympijské hry v Londýně byly dalším mezníkem v partnerství mezi Totto a reprezentanty Kolumbie. Značka Totto se opět stala sponzorem sportovců a podpořila jejich účast v celosvětovém sportovním klání, kde díky vlastní píli, tréninku a trpělivosti dosáhli mladí atleti skvělých výsledků.

2012

 

2013

Sport, škola a Totto

Olympijská vítězka v BMX cyklistice z Londýna 2012 – Mariana Pajón – se stala tváří kampaně nazvané Zpět do školy, která propaguje školní a studentské batohy Totto.

2013